-40% OP ALLES Alleen tot het einde van 14-06-2024 ❤️
Fototapety, naklejki, obrazy i plakaty – PixersCookiebeleid

De website gebruikt eigen cookies en cookies van partners om de goede werking van alle winkelfuncties en voor analytische en marketingdoeleinden te garanderen. Cookies worden voornamelijk gebruikt om marketinginhoud af te stemmen op Jouw voorkeuren en behoeften. Voor het gebruik van analytische en marketingcookies is Jouw toestemming vereist, die kan worden bevestigd met "Alles accepteren". Als het nodig is om de toestemming voor het gebruik van cookies door ons en onze partners aan te passen, dan gelieve op "Cookies beheren" klikken. De verleende toestemming kan op elk moment worden ingetrokken door de geselecteerde instellingen te wijzigen. Het gebruik van cookies komt neer op de verwerking van Jouw persoonsgegevens, waar Pixplanet Sp. Z o.o. de beheerder van is. In sommige gevallen kunnen onze partners ook verwerkingsverantwoordelijken zijn. Alle informatie over het gebruik van cookies en de verwerking van Jouw persoonsgegevens door ons en onze partners en over Jouw rechten vind Je in ons Cookiebeleid

VEELGESTELDE VRAGEN

  1. Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?
  2. Welke betaalmogelijkheden zijn er bij pixers.nl?
  3. Is het mogelijk om bij de levering te betalen?
  4. Wat is de levertijd en hoeveel bedragen de bezorgkosten?
  5. Wat moet ik doen als ik een beschadigd pakketje binnen krijg?
  6. Hoe een bestelling adverteren?
  7. Is het mogelijk om mijn foto bij te snijden, van kleur te veranderen of bij te werken?
  8. Worden mijn persoonlijke gegevens beschermd?
  9. Wat kan ik doen als ik meer vragen heb over mijn bestelling?
  10. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
  11. Zijn de kleuren op de prints hetzelfde als de kleuren op mijn beeldscherm?
  12. Wat kan ik doen als ik geen passend aanbod heb kunnen vinden?
  13. De levering komt (deels) niet overeen met mijn bestelling. Wat moet ik doen?
  14. Wordt mijn foto niet vervormd als ik een willekeurig formaat kies?
  15. Kan ik korting krijgen?
  16. Kan ik een bestelling retourneren?

1. Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?

  • Kies een motief dat jou interesseert uit het hoofdmenu of vul “trefwoorden” in het zoekvenster in om jouw droommotief te vinden voor fotobehang, een schilderij, een poster of een sticker.
  • Klik op de gekozen foto en er zal een nieuw venster verschijnen met het motief.
  • Kies het formaat en het effect dat je terug wilt zien in je print.
  • Klik op “koop nu” en vul het bestelformulier in.

2. Welke betaalmogelijkheden zijn er bij pixers.nl?

Je kan hier uitgebreid over de betaalmogelijkheden lezen.

3. Is het mogelijk om bij de levering te betalen?

Helaas is dat niet mogelijk, omdat elke bestelling individueel gerealiseerd wordt.

4. Wat is de levertijd en hoeveel bedragen de bezorgkosten?

Je kan hier uitgebreid over de levertijd en bezorgkosten lezen.

5. Wat moet ik doen als ik een beschadigd pakketje binnen krijg?

Hier kan je precies lezen welke stappen je dan kan ondernemen.

6. Hoe een bestelling adverteren?

Beschadigde pakketten

Indien je hebt opgemerkt dat de zending beschadigd is, open het pakket dan waar de koerier bij is. Volg het protocol voor beschadigde artikelen samen met de koerier als dat nodig is. Binnen 14 werkdagen stuurt de verkoper je bestelling nog een keer of je krijgt het betaalde bedrag retour, zonder extra kosten. Als je de beschadiging pas opmerkt nadat de koerier weg is, zal de klacht niet behandeld worden.

Reclamatie

Mocht het gebeuren dat je na ontvangst merkt dat er iets mis is met jouw bestelling, bijvoorbeeld:

  • onjuiste grootte
  • verkeerd materiaal
  • onvolledige bestelling

Neem dan contact op met de verkoper door een e-mail te sturen naar contact@pixers.nl, en de verkoper zal een koerier sturen om het te retourneren pakket op te halen.

Binnen 14 werkdagen stuurt de verkoper je bestelling nog een keer of je krijgt het betaalde bedrag retour, zonder extra kosten.

LET OP

Verschillen in kleuren door een onjuiste kleurweergave van het computerscherm is geen technisch defect.

7. Is het mogelijk om mijn foto bij te snijden, van kleur te veranderen of bij te werken?

Vanzelfsprekend. Op de patroonpagina vind je de bijsnijmogelijkheden, evenals de mogelijkheid om effecten als sepia of zwart-wit toe te voegen. Als je meer ingewikkelde wijzigingen door wilt voeren, neem dan even contact op met ons voordat je de bestelling plaatst om de details te bespreken.

8. Worden mijn persoonlijke gegevens beschermd?

Alle aan ons doorgegeven persoonlijke gegevens worden zo beschermd dat ze niet beschikbaar zijn voor derden.

9. Wat kan ik doen als ik meer vragen heb over mijn bestelling?

Als je vragen hebt over je bestelling en je hebt het antwoord op je vraag niet kunnen vinden of je wilt een consultant om advies vragen, klik dan hier.

10. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je zal van elk stadium van je bestelling per e-mail op de hoogte worden gebracht.
Hiervoor gebruiken we de volgende statussen:

  • geplaatst - je order is op juiste wijze binnengekomen;
  • betaald - je aanbetaling is binnengekomen;
  • in behandeling - je bestelling is bij de verkoper binnengekomen en wordt verwerkt;
  • verzonden - je bestelling is meegegeven aan de bezorgdienst. Samen met de verzendbevestiging ontvang je een e-mail met het volgnummer van je pakket, zodat je het pakket kunt volgen tot je het hebt ontvangen.

11. Zijn de kleuren op de prints hetzelfde als de kleuren op mijn beeldscherm?

De kleuren op je beeldscherm kunnen licht verschillen van de kleuren van je prints. Dit kan veroorzaakt worden door instellingen van het scherm.

12. Wat kan ik doen als ik geen passend aanbod heb kunnen vinden?

Je kan altijd gebruikmaken van de professionele adviseurs die over veel ervaring beschikken. Neem hier contact met ze op.

13. De levering komt (deels) niet overeen met mijn bestelling. Wat moet ik doen?

Neem zo snel mogelijk contact op met de verkoper, door een e-mail te sturen naar contact@pixers.nl. We doen ons best om snel je bestelling compleet te maken of opnieuw te versturen.

14. Wordt mijn foto niet vervormd als ik een willekeurig formaat kies?

Als blijkt dat de foto wordt vervormd, omdat er een ander formaat is gekozen, neemt de verkoper contact met je op om te overleggen of het formaat licht veranderd moet worden, of dat de foto zo wordt bijgesneden zodat de proporties in orde blijven. Deze aanpassing ontvang je per e-mail zodat je deze kan accorderen. De verkoper neemt zulke beslissingen nooit zonder te overleggen.

15. Kan ik korting krijgen?

Natuurlijk, je hoeft je alleen in te schrijven voor de nieuwsbrief van Pixers.

16. Kan ik een bestelling retourneren?

In het geval van retourzendingen, stuur dan uw vragen naar contact@pixers.uk en stuur geen bestellingen naar het kantooradres. Het is slechts een correspondentieadres. Alle bestellingen die naar dit adres worden verzonden, worden helaas naar u teruggestuurd.