Alleen nu, koop met korting -33٪! Code: PIXERSPACE / Alleen tot en met 31.03.

Verzending

Elk bestelling wordt individueel op aanvraag geproduceerd nadat jouw betaling is voldaan.

Realisatie tijd bestaat van:

- productie: bestand preparatie, afdrukken, kwaliteitscontrole en verpakking = 80% van de leveringstijd

- zending = 20% van de leveringstijd

De bestelde producten worden met professionele koeriersbedrijf DHL naar de aangegeven adres verzonden.


Verzendkosten

Standaard – tot 7 werkdagen €9.9 ( Gratis verzending vanaf €70 )
Express – tot 4 werkdagen €13.9



Betaling







Reclamatie en retourneren

1. Beschadigde pakketten


Indien je hebt opgemerkt, dat de zending van GREEN CAPITAL LTD beschadigd is, moet je ze in aanwijzigheid van de koerier open doen en “Het document van de klacht” opmaken.

Binnen 10 werkdagen zal GREEN CAPITAL LTD je nog één keer het bestelde product zonder bijkomende kosten sturen of je zal jouw geld terugkrijgen.

Als je beschadigingen van de verpakking na het verlaten van de koerier gezien heeft, zullen de “beschadiging van de levering” en “de klacht” helaas niet aanvaard worden.



2. Verkeerd of defect product


Indien het zo gebeurd dat je na het krijgen van het pakket van GREEN CAPITAL LTD merkt, dat er iets mis met jouw bestelling is, bijvoorbeeld:

  • onjuiste grootte
  • verkeerd materiaal
  • onvolledige bestelling

contacteer dan GREEN CAPITAL LTD en stuur het bewijsmateriaal in het vorm van digitale foto’s naar het adres contact@pixers.nl. GREEN CAPITAL LTD zal dan een koerier sturen om het verkeerde product op te pakken.

Binnen 10 werkdagen zal GREEN CAPITAL LTD je nog één keer het bestelde product zonder bijkomende kosten sturen of je zal jouw geld terugkrijgen.

LET OP
Verschillen in kleuren, overwegende verschillen in kleurweergave van computerschermen en werkelijke beschadigen die door onjuist gebruik van het product ontstonden zijn geen technische defecten.

Om de klacht te behandelen is er het koopbewijs van GREEN CAPITAL LTD nodig. De verpakking die het beschadigde product uit GREEN CAPITAL LTD bevat, moet alle elementen bevatten die het deel van dit stel zijn.



3. Retourneren


We behandelen elke bestelling individueel en we proberen ervoor te zorgen dat je aangenaam verrast bent. Als de dienst bij GREEN CAPITAL LTD echter niet aan je verwachtingen voldoet, heb je de mogelijkheid om je bestelling, om welke reden dan ook, binnen 365 dagen na levering te retourneren. De afdruk wordt alleen aanvaard als het origineel met alle inhoud en onbeschadigd wordt geretourneerd.

  • Je hebt drie mogelijke opties bij het retourneren van je dienst:
    1. We kunnen de dienst verbeteren op basis van je instructies.
    2. We kunnen je een nieuwe dienst aanbieden voor dezelfde prijs.
    3. We zullen het bedrag binnen de 14 werkdagen op je rekening terugbetalen.



Als je een retour wilt maken, contacteer ons op contact@pixers.nl en voorzie ons van uw ordernummer.

Het recht voor terugtreding uit een overeenkomst is niet van toepassing als het product geraakt is met externe mechanische beschadigingen.



FAQ

Veelgestelde vragen:

  1. Welke diensten zijn bij pixers.nl beschikbaar?
  2. Hoe plaats ik een bestelling?
  3. Hoe kan ik voor mijn bestelling betalen?
  4. Is het mogelijk om bij aflevering te betalen?
  5. Wat zijn de leveringstijd en de verzendkosten?
  6. Wat moet ik doen als mijn pakket beschadigd is?
  7. Kan ik de afdruk retourneren als ik ermee niet tevreden ben?
  8. Kan ik een afdruk van een ander formaat dan beschreven op pixers.nl bestellen?
  9. Als ik iets wil veranderen is het mogelijk om mijn bestelling aan te passen?
  10. Zijn mijn persoonlijke gegevens beschermd?
  11. Wat kan ik doen als ik extra vragen over mijn bestelling heb?
  12. Ik heb net een bestelling online geplaatst. Kan ik de status ervan controleren?
  13. Komen de kleuren van het product overeen met de kleuren op mijn scherm?
  14. Wat kan ik doen als ik nog geen afbeelding heb gevonden die bij mij past?
  15. Ik heb producten ontvangen die geheel of gedeeltelijk niet overeenkomen met mijn bestelling. Wat te doen?
  16. Zijn PIXERS producten veilig voor kinderen?
  17. Als ik voor een afdruk in een ander formaat kies, zal het beeld dan niet vervormen?
  18. Kan ik een korting krijgen?

1. Welke diensten zijn bij PIXERS beschikbaar?
In onze winkel kan je projecten van fotobehangen, canvas, posters en stickers kopen. Met het verkoop houdt zich GREEN CAPITAL LTD gevestigd in Saint Vincent en de Grenadines bezig.



2. Hoe plaats ik een bestelling?
Schrijf ten eerste het trefwoord in de zoekmachine in om een juiste grafiek te vinden.
Klik vervolgens op één van de miniatuurweergaven om een afbeelding te kiezen.
Kies het soort martiaal, effect en de grootte van de afdruk.
Kilk op "Bestel nu" en vul de bestellingformulier in.



3. Hoe kan ik voor mijn bestelling betalen?
Je kan alle betalingsmogelijkheden hier vinden.



4. Is het mogelijk om bij aflevering te betalen?
Helaas kunnen wij deze mogelijkheid niet aanbieden.



5. Wat zijn de leveringstijd en de verzendkosten?
Je kan alle verzendingsinformatie hier vinden.



6. Wat moet ik doen als mijn pakket beschadigd is?
Als jouw pakket beschadigd is, kijk dan hier voor meer informatie.



7. Kan ik de afdruk retourneren als ik ermee niet tevreden ben?
Je kan alle informatie over het retourneren van jouw bestelling hier vinden.



8. Kan ik een afdruk van een ander formaat dan beschreven op PIXERS bestellen?
Natuurlijk. Voor meer informatie kan je altijd contact met ons opnemen via contact@pixers.nl. Hou wel rekening met langere wachttijden voor bestellingen op maat.



9. Als ik iets wil veranderen is het mogelijk om mijn bestelling aan te passen?
Natuurlijk. Nadat je een afbeelding gekozen heeft kan je de afbeelding bijsnijden en verschillende effecten toepassen. Indien je jouw bestelling nog verder wil aanpassen, beschrijf dan jouw exacte wensen in de "Opmerking" veld in de kassa. Onze ontwerpers zullen vervolgens contact met je opnemen om de mogelijkheden te bespreken. De prijs is afhankelijk van jouw wensen.



10. Zijn mijn persoonlijke gegevens beschermd?
Persoonlijke gegevens die door de klant aan ons worden verstrekt, zijn op zo een manier beschermd die de toegang tot ze door de derden verhindert.



11. Wat kan ik doen als ik extra vragen over mijn bestelling heb?
Als je hier geen antwoord vindt op een vraag over jouw bestelling, kijk hier .



12. Ik heb net een bestelling online geplaatst. Kan ik de status ervan controleren?
We zullen je over elke fase van de realisatie van jouw bestelling via een e-mail informeren.
E bestan de volgende bestellingstatussen:
- ingediend (wji hebben de bestelling gekregen)
- betaald (wij hebben het geld geboekt)
- in productie (de bestelling wacht om gedrukt te worden)
- verzonden (jouw verpakking wordt aan de koerier gegeven). Met de informatie over de zending zal je ook een e-mail met het nummer van de vrachtbrief krijgen, dus je zal jouw zending tot het moment van de ontvangst kunnen traceren.



13. Komen de kleuren van het product overeen met de kleuren op mijn scherm?
De kleuren op jouw beeldscherm kunnen minimaal afwijken van de werkelijke kleuren op de afdruk.
Deze verschillen kunnen het gevolg van de instellingen van jouw beeldscherm zijn.



14. Wat kan ik doen als ik nog geen afbeelding heb gevonden die bij mij past?
Neem gerust contact met ons op voor advies van onze ervaren consultants. Ze zullen je graag te woord staan om je bij jouw individuele wensen te helpen.



15. Ik heb producten ontvangen die geheel of gedeeltelijk niet overeenkomen met mijn bestelling. Wat te doen?
Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op en wij zullen de fout corrigeren.



16. Zijn PIXERS producten veilig voor kinderen?
We maken gebruik van de nieuwste technologieën en materialen. Onze inkten zijn geurloos en onschadelijk voor mens en milieu.



17. Als ik voor een afdruk in een ander formaat kies, zal het beeld dan niet vervormen?
Als de geselecteerde afmetingen de afbeelding vervormen, nemen wij contact met je meteen op om het probleem te bespreken. Twee oplossingen liggen hierbij voor de hand: wijzigen van de afmetingen of de afbeelding bijsnijden. Ongeacht de gekozen optie, zullen we eerst contact met je opnemen om de eventuele wijzigingen te bevestigen.



18. Kan ik een korting krijgen?
Natuurlijk, je kan je gewoon aanmelden voor onze nieuwsbrief.




Volg mijn bestelling

Voer het exacte trackingnummer in om de status van jouw pakket te bekijken..